♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Emelie Andersson - 24 juni 2012 23:22

Tjenare Tjenare! 


hejhej, kom precis hem från donken med jossan inann de gjorde vi inte så mycket, träffade Lina en snabbis förut och snackade lite och sånt.

Sedan har jag bara grejat och slöat bort hela dagen känns de som annars har jag haft en bra dag! 

hoppas ni också har haft de? 

Men nu ska vi krypa ner och lägga oss och kolla på en film och äta godis & bara gotta oss! 

Men som sagt nog snackat så hörs vi imorgon puss! 

 

 

och så vill jag bara säga att jag har världens finaste mamma & jag älskar dig något enormt ignorera mitt ansikte men de är mer än kärlek i denna bilden tycker jag! 

puss på dig finaste mamma ! 

 godnatt så hörs vi imorgon !  


Av Emelie Andersson - 24 juni 2012 23:15

 

Veckans blogg blev allt fina http://melissablogg.devote.se/ för hon inspirerar mig med bilder,humor och mycket skönhet/hud/vård så grattis till dig! 

men bloggar senare puss! 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards