♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Emelie Andersson - 20 juni 2012 16:54

hejhej, just nu sitter jag här och

ska precis sätta mig och äta men tänkte endå

lägga upp dagens outfit & facelookoch berätta lite om hur mina planer är idag! 

Det blir att haen mys kväll hemma hos min

pappa med några fina vänner så hinner nog inte blogga mer idag men vi hörs imorgon! 


blir två olika oseriösa bilder:       

 

   

puss se yah! 


Av Emelie Andersson - 20 juni 2012 11:42

ÄLSKAR ER MINA SMÅ SKITAR! 

             

älskar er! bloggar lite senare , hasta la vista! 


Av Emelie Andersson - 20 juni 2012 10:35

NÅGRA SNYGGIISSH PERCINGAR! 
hejhej,själv percade jag mig i maj månad och har snart redan haft den i 1 månader så den är inte riktigt läkt än men endåå kan bara inte vänta tills jag får byta smycke! 
såå sjukt snygga! 
                     
                               
 
puss hörs sedan! 

Av Emelie Andersson - 20 juni 2012 10:21

Hej!

Det här får bli ett snabbt inlägg för min data är väldigt seg och ska fixa mig strax och åka iväg.
Men igår satt jag och jossan uppe hos pappa en liten stund in på kvällen och kollade på beck och åt och tjocka till dipp,godis och chips.
Men nyss var jag och jossan och lämnade mina syskon på skolan och nu sitter jag & jossan och dunkar musik och bara väntar på att klockan ska ticka och ticka framåt mot kvällen.
För då kommer filip pch pelle och så får vi se om vi blir någon mer och ska kolla på film & mysa.
Men uppdaterar sen! 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards