♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emelie Andersson - 8 oktober 2012 15:30

hej igen! 

Har inte så mycket för mig så tänkte göra ett mycket kort inlägg.

Har kollat på 3 hel grymma filmer nyligen, dom var sjukt bra! 

Några jag verkligen rekomenderar! 

Det finns flera stycken av hon hon kvinnan de handlar om hon heter  Annika Bengtzon och jobbar på kvällspressen. 

Här är dessa tre filmer jag såg: 

 

1. PrimeTime 

2.Livstid

3.Den röda vargen 

hur grymma som helst! 

Men jag ska fortsätta ta de lugnt så blir väl lite mer film time för min del, så uppdaterar mer senare! 

 

Av Emelie Andersson - 8 oktober 2012 12:12

hejsan!

Har gått och blivit skit förskyld och halsont, vet inte vad det är som händer med mig men är iallafall hemma och är sjuk och ska alldeles lägga mig och kolla på film tänkte jag.

Men iallafall tänkte bara uppdatera lite för har inte gjort de så mycket denna helgen för har inte alls mått bra.

Men jag ska försöka blogga mycket igen,först vill jag bara försöka komma på fötter igen!

Men vi hörs lite senare!

 

Av Emelie Andersson - 7 oktober 2012 13:22

hejhej!
Hade ingen tid alls tid att blogga igår var på middag hos Felicia med några vänner..
Så de fanns ingen tid till att blogga över huvudet taget.
Men jag hade iallfall en grej kväll vi kollade på lite film/käka tacos & lite sånt..
Vi bara chillade & hade de hur grymt som helst!
Men nu kom jag precis hem från Felicia & ska strax iväg igen för jag ska nämligen på bio och se TAKEN 2!
YEAH!
Så uppdaterar lite senare!
Här är lite knas bilder från kvällen också, inte i världens bästa skick men de funkar!

Av Emelie Andersson - 5 oktober 2012 23:10

Av Emelie Andersson - 5 oktober 2012 19:44

nämen tjenare! 

 

Har kommit hem till pappa för kvällen och vi har käkat lite donken och bara myst lite.

Men har inte så mycket tid att skriva så skriver mer senare, ska kolla på X-factor nu så vi hörs senare!

Dessa bilder bjuder jag lite på ! 

 

   

 

Av Emelie Andersson - 5 oktober 2012 14:25

heej alla bästa!
Kon nyss hem från en tur i affärer med mamma!
Känner mig mycket bättre idag och det är ju bra, men som sagt idag blir det att fira min mormor som blir 58år!
Grattis världens bästa!
Älskar dig... Du är bäst!
Men nu ska vi strax hämta små syskonen & sedan dra upp till mormor en sväng innan jag åker till pappa!
Men vi får höras senare!
Pusshej!

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards