♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Emelie Andersson - 16 oktober 2012 21:51

hej! 

Har inte bloggat någonting alls idag, har inte haft tid + inte mått helt perfekt heller.

Men annars är jag okej, har haft en riktigt bra dag endå med daniella.
Vi satte först ut några såna lappar för discot vi ska uppträda på, på fredag! 

Kommer bli hel grymt..

Och äntligen hämtat mikrofoner så vi kan börja öva vi har iaf 2 dagar på oss och dessa dagar ska vi köra på! 

Så det kanske kommer vara lite dålig uppdatering, plus så har min mobil slutat fungera så nu står jag här utan känns hur tomt som helst kommer inte klara mig och de drabbar bloggen mycket, kommerbara kunna dat-blogga och inte mobil blogga... 

Men ska göra allt för att kunna uppdatera.

Men vi får höras imorgon för hoppningsvis! 

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards