♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Emelie Andersson - 1 oktober 2012 19:37

Hej!
Jag bara hatar allt sånt här, skola skola skola!!
Finns inget annat i mitt huvud mer än skola just nu så sjukt jävla tråkigt!
Bara orkar inte mer..
Äntligen kommer X-Factor snart så mm kan koppla bort tankar & bara koppla av lite..
Hörs senare eller imorgon puss!

Av Emelie Andersson - 1 oktober 2012 17:07

hej!

Vet att jag vart väldigt dålig på att uppdatera idag men har bara haft en slappar dag med mamma, för kan fortfarande inte gå till skolan förän jag vet var det är för utslag jag har på kroppen, hoppas bara de försvinner snart! 

Så alldeles strax ska vi sätta igång här med maten, är vrål hungrig! 

Sedan kommer nog josefine förbi en stund senare och bara slappar eller så  kanske de blir att hon får hjälpa mig att färga mitt hår.

Fast är fortfarande riktigt osäker på om jag ska göra de idag, för är inte sådär jätte pigg på det annars gör vi de bara en annan dag! 

Men vi hörs lite senare, ska försöka uppdatera mer! 

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards