♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emelie Andersson - 10 oktober 2012 12:14

Godmorgon typ..

Har haft en fruktasvärd morgon först vaknar jag med typ aningsvårigheter kunde knappt andas så vi gick till läkaren så blev ingen prao idag heller suggg.

Men imorgon då jävla ska jag gå oavs hur ont jag har haha..

Men läkaren sa bara att de var något virus men inget som smittade aja, de skulle försvinna snabbt så tack och lov! 

Men nu är jag hemma och har nyss vart och köpt lite dricka och så ska strax kolla på lite film. 

Sedan blir det till gården och öva med Daniella en liten stund oavs hur jag låter hahah.. :) 

Sjukt att jag ens går dit, men vi måste ju öva! :D 

Men uppdaterar lite mer senare ! 

 


Av Emelie Andersson - 9 oktober 2012 21:22

hej världens finaste! 

Har nyss kollat klart på Solsidan med mamma.

Men förut var jag iväg med marlene en sväng vi var och käkade lite glass och åt på donken och lite sånt..

Jätte mysigt.

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig är sjukt trött och ska upp 6.15 imorgon för att jag ska iväg på prao! 

TAGGAD TILL TUSEN! 

Men vi hörs imorgon, hoppas ni haft en underbar dag! 

 

Av Emelie Andersson - 9 oktober 2012 13:40

Hej!
Nu drar man sig till skolan för att repa inför jul haha..
Får se hur de går när man låter som man gör.

 

Av Emelie Andersson - 9 oktober 2012 12:07

hej! 

Äntligen hemma från gymnasiemässan fyfan vad jobbigt de var..

Och så vet man inte riktigt vad man vill välja heller helt kaos.. 

Men iallafall kom fram till att antingen välja Estetprogram med musik eller Barn - fritid eller då Makeup - styleist. 

Men jag vet fan inte vad som skulle passa mig mest..

Lust att slänga in någon kommentar vad du tycker jag ska välja? 

Det skulle vara till stor hjälp! 

Men känner mig mycket bättre idag iallafall så tänkte kika förbi på skolan sedan igen och träffa josefine och vara med på Estetspåret vet att dom behöver ha mig där nämligen! 

Sedan efter det blir det att åka och kåäka med Marlene någonstans, vet inte riktigt vad hon ska hitta på men de blir säkert perfekt! 

Men tror inte det blir något med att sjunga idag för låter fortfarande som en ko som har fått förstoppning eller npgot hahaha..

Men nu ska jag kolla på någon film innan jag drar mig till skolan! 

Så vi hörs senare! 

 

Av Emelie Andersson - 8 oktober 2012 21:41

Godnatt typ..    

lite flumm bilder  på mig såhär innan man lägga sig haha..

       

 

Av Emelie Andersson - 8 oktober 2012 19:22

tjäänare! 

Nu har jag vart ute en sväng käbde att jag behövde ta lite luft, så samtidigt hämtade jag min syster på npgon förening.

Sedan gick jag också och köpte lite drick och choklad kände att jag behövde tycka lite synd om mig själv så tog igen de med lite choklad! haha..

Men alldeles strax blir det att bada tror jag, och även kolla lite film..

Hoppas jag mår bättre till morran för ska på gymnasiemässa med klassen så hoppas verkligen att jag mår bättre! 

Men vi får höras senare! 

 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards