♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av Emelie Andersson - 20 februari 2012 20:17

Tack för en underbar kväll Marlene! 

Bästa kvällen på länge världens sjukaste film så

jävla önskefull och vad jag också alltid önskat!

Men bilder från kvällen kommer här nedanför, och nu blir det in i duchen och sedan slappa framför tv:n med min bästa pappa.. Så bloggar mer imorgon pusshejj!♥ 


                 



Av Emelie Andersson - 20 februari 2012 16:05

Hej alla älsklingar! världens underbaraste skoldag idag med min älskling Sabina, vi har inte fått så värst mycket gjort men det går väl an. För en stund sedan kom jag hem och åt lite mat var vrålhungrig. Sedan är de så jag bor varran vecka hos min mamma och andra hos pappa så nu gick jag hem till min pappa , träffade mina kära syskon och så blev de att åka till farmor och farfar en liten snabbis. Nu ikväll när jag träffat min familj och lite så ska iväg med käraste Marlene till stan och käka eller säkert fika! Om jag ska ta och berätta lite om min lilla Marlene hon är en mentor genom skolan som jag träffar rätt ofta, vi hittar alltid på något roligt vi kan prata om allt dåligt/bra! Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra blir säkert hem och duscha och krypa ner i soffan och kolla på Beck! hehehe...

Hörs sedan älsklingar!  :))

Av Emelie Andersson - 20 februari 2012 07:48

godmorgon alla små söta bloggare! ♥ 

Min start på dagen var toppen nu är de bara att hitta sin paro lapp som ska in idag senaste inlämnings dagen, har fått prao plats på jungfrustigensförskola v,10-11  . Ska vi awesome :)

ska sluta  prata och berätta om hur min outfit är idag :

vanlig tröja men tryck på - ginatricot

Jeans leggins - Ullared

Rosa/lilla halsduk - kappahl


 Min sminkning och hårfix idag är sne lugg på sidan, plattat hår och eyeliner och mascara och lite puder, hihi.. 

Jag gör ett inlägg lite senare när jag kommit hem från skolan och lite så inte för jag känner mig taggad inför skolan alls ! ses sedan,  puss på er ! ♥ 



DAGENS OUTFIT :



DAGENS FACELOOK :    






Av Emelie Andersson - 19 februari 2012 22:22

Godnatt alla små söta bloggare , nu är jag ny duchad och klar för sängen fast innan det är de BigBrother och det är på tiden att de började igen !Bästa programmet ever , så om jag kortfattar min dag så vaknade jag vid 12 och åt lite frukost tog på mig ,sminkade mig :)Min sminkning bestod av : mascara , eyliner , puder och läppstift :) Träffade Ronja lite senare in på dagen sedan kom Josefine och vi sminkade oss lite mer och tog lite bilder.. Men nu min små gullungar ska jag hoppa i sängen och kolla på BigBrother! Puss hejrrå:))

Av Emelie Andersson - 19 februari 2012 20:22

hejhej , ikväll träffade jag min små änglar josefine och ronja vi skulle pröva på och dra oss tillbka i tiden då man var liten och sminkade sig till * fjortis* de gick ju sådär ! 

annars blev kvällen riktigt lyckad. 

Våra minnen har äntligen kommit tillbaka och nu blir de att gå in och duscha och gosa ner sig  i sängen och kolla på andra avenyn :) 


ner till kommer 2 par bilder innan efter :)

pusshej ! :)     

Av Emelie Andersson - 19 februari 2012 17:47

 hejhej ! Nu sitter man här och äter macka med ronja, snart ska   vi sminka oss.  Dagen idag har vart otrolig , min mammas gammla kille kom på besök som man saknat oerhärt mycket! Om jag ska ta och berätta lite om Ronja Johansson så har jag kännt henne sen jag var fyra vi har gått igenom för mycket tillsammans , du kan alltid komma till mig när det är något du vet att du är den bästaste vännen man kan ha! 

oavs hur jävla mycket vi bråkar, så kommer du alltid förbli min bästavän! 

Du och jag livet ut ingen kommer någonsin kunna skilja oss åt ! 

Denna låt är bara till dig och ingen annan : http://www.youtube.com/watch?v=EF3aNiQIJCU&list=FLr2IOe61J1RhOSrFaGNHtgA&index=27&feature=plpp_video



puss puss ;) 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards