♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Emelie Andersson - 26 februari 2012 11:47

Hejjhejj, nu ligger jag i sängen med lina och tar lite bilder , gårdagen blev inte som planerat så jag och lina gjorde egna planeringar! Nathalie åkte till sin kille -_- ! Jag och lina vräkte i oss kebabchips och godis, och kollade på melodifestivalen gött att danny gick till final! :))Så lina sov över här och vi såg på film och allt möjligt . Plus att vi underbara vän Sanna Thorsson försvann ur våra liv inatt hon lämnade oss och trodde att allt skulle bli bättre men de blev kaos. Fyfan.. Saknar dig gumman! :(( <3

Men nu blir det att mumsa framför film och äta godis pussheej smsar sen! <3

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards