♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Emelie Andersson - 23 februari 2012 21:23

Nu har jag ätit lite macka och precis badat och nu är de snart BigBrother tycker fan att dom ska ta ut Hanna W hon är ju psykist dum i huvudet! Ursäkta ordspråk men hon är riktigt pantad! Men nu ska vi inte snacka om henne! Min dag har vart bra träffade min pappas tjej Annika en helt underbar tjej , min typ är hon!Hon är skön hon är bara för bra! Och så har jag träffat farmor och farfar, sen har jag inte gjort så mycket mer ! Men nu ska jag kolla på BigBrother Och äta lite godis ! 💜Pussheej hörs imorgon , love

Av Emelie Andersson - 23 februari 2012 12:06

Godmorgon , hur mår ni? Jag mår toppen , är så jävla seg bara vaknade 7 men snozade ner klockan till 11.30 .

 Har inte kunnat gå upp ur sängen typ , har bara legat och segat :/ Blev sent inlägg idag igen 

men nu sitter jag här och om 1 timme ska jag till läkaren och göra astma koll, det är samma test

man gör för att kolla om man har kol vilket jag inte ska kolla. ♥

Men strunt samma, ska förmodligen till skolan imorgon.

Jag ska förmodligen träffa josefine sedan får se hur det blir med det annars har jag inget bestämmt

men vi hörs väl sedan! 



 DAGENS OUTFIT : 





Jeansleggins : LIndex

Svartlinne : GinaTRicot

Vit Blus : Lindex

Rosa halsduk : H&M

Svart skinjacka : Ullared 


DAGENS FACELOOK  ♥ 
















Mascara, eyeliner , kajal,  plattathår och sne lugg :) 



Pussheej , hörs senare , love !   

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards