♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Emelie Andersson - 23 maj 2012 10:36

   



 


                                                                  Tröja med fransar - Gina

                                                                   Grön   Tubtopp - Lindex  



                                                                   Jeans shorts - Lindex 


hoho , två extra bilder på mig också :) 


     


                                        Lite puder & rouge, mascara, eyeliner, plattat hår! 


 Hinner nog göra ett snabbt inlägg sen innan jag ska dra sedan , puss sålänge! 

     

Av Emelie Andersson - 23 maj 2012 10:06

                                hejhej, nu är jag hemma igen de gick hur bra som helst , fick äntligen tillbaka mitt riktiga jag igen. 

Det var de finaste dom har gjort någon gång men nu ska jag ut och sola på ballkongen & vänta tills Jossan slutar skolan sen drar vi till Julia och solar & badar! 

Vi hörs sedan puss hasta la vista!  ♥      
















    














  






                                                                                     





















Av Emelie Andersson - 23 maj 2012 08:43

Godmorgon! 

Hoppas ni sovit gott för de har inte jag gjort,  vaknat flera gånger av

att jag kommit till min navel percing och lika så min tand gick av igår eller rättare sagt en del av den för halva min tand är gjord av plast för en kompis när vi var mindre kråkade av misstag kasta en glasbit rätt på min tand, och de suger för stör mig ! 

Så tänkte gör ett snabbt inlägg nu innan jag drar mig till tandläkaren, så hoppas dom fixar de bra denna gången puss! 





hasta la vista!  ♥ 


Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards