♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Emelie Andersson - 22 maj 2012 15:49

                                           ♥  NU FAN SKA JAG BLI BRUN! ♥  


   


bloggar senare hasta la vista !   ♥  

Av Emelie Andersson - 22 maj 2012 15:00

  

   EN DRÖMKILLE FÖR MIG !   

                         

* SKA HA BRA HUMÅR OCH KUNNA SKÄMTA 


* INTE TA ILLA UPP SÅ LÄTT                         


         * KUNNA UTTRYCKA SINA KÄNSLOR ORDENTLIGT

                                               

                                                * VÅGA STÅ FÖR ATT HA ETT FÖRHÅLLANDE OCH INTE HA DET I *SMYG*


* ÄLSKA MIG FÖR DEN JAG ÄR                 


* CHARMIG OCH SNYGG                        



♥ Men nu ska jag berätta mer om den killen jag tycker om  ♥ : 


Jag gillar han för han har skrattet han har värmen , tryggheten.

Jag känner mig värdefull när jag är med honom han är mer än bra,

finns inga ord varför han är så bra han är verkligen bara mer än perfekt.

Han ändrade allt i min värd och de känns redan mycket bättre att bara höra hans röst 

gör mig så glad han har smilet han har allt man kan önska! 

Finns ingen jag skulle byta ut mot honom! 

Finns inga ord för hur underbar han är! 

♥  http://www.youtube.com/watch?v=CTTjLxXFg0k&feature=related ♥ 





pusss! ♥  

Av Emelie Andersson - 22 maj 2012 12:36

hejhej har inte bloggat på några dagar har haft riktigt dåliga dagar inte nog med de slog jag ut min framtand i morse kändes ju så där men de är lugnt jag har ju halva som plasttand så de var bara den delen på tanden som åkte bort så då ska man till tandläkaren imorgon för att fixa den , jätte kul -_-

Men jag har tänkt lite jag ska nog börja blogga mer som en regelbunden bloggare , vad skulle sägas om de? 

Skriv gärna massor av frågor och jag svarar direkt ! 

Inte nog med de jag tog hål i naveln i lördags här är två bilder på den :


 

♥ hasta la vista , pusss hörs sedan! 

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards