♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under december 2012

Av Emelie Andersson - 2 december 2012 21:21

hej alla goingar!

Har varit riktigt dålig på att  uppdatera i helgen men har verkligen haft full tupp.

I fredags följde jag med Jossan och hennes familj in till Liseberg på kvällen sedan på lördagen träffade vi X-factor daltagarna, dom som åkt ut givetvis.

Hur underbar känsla som helst, fick träffa mina största idoler ever! 

J.E.M och MANDA guuud det är så sjukt så finnner inga ord för att förklara den känslan.

ASSSÅÅÅ SHHIIIT! 

Fick massor av goa blickar och kommentarer det var verkligen min dröm! 

Och detta ska bara ske fler gånger!

Bilder kommer upp lite senare i ett inlägg.

 Men som sagt det höll på från halv 12 till 4.. Den tiden stog vi i kö men det var det värt! 

Sen på kvällen åkte jag till Pappa och nu idag drog vi en sväng till Ullared hittade rätt mycket för att vara mig endå, tack världens bästa pappa! 

Men nu ska jag snabbt in i duschen och sedan kolla Beck så vi hörs senare! 

  



Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards