♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Emelie Andersson - 5 december 2012 14:41

hejsan! 

Hoppas eran dag har varit bra såhär långt? 

Det har min iaf, gjorde mitt bästa så nu tycker jag att jag är värd ett bra betyg! 

haha.. 

Blir en pluggdag idag iallafall så vi fårse hur långt jag kommer med att gå ut.

Hoppas det kommer funka har flera prov som måste bli fixade. ååååh!

Men ska städa mitt rum alldeles strax så vi får höras efter! 

PUSSS!   

bjuuuuder lite! 



     

 


Av Emelie Andersson - 5 december 2012 11:43

hej igen! 

Blev visst något inlägg mer vilket jag inte trodde jag skulle hinna eller ha tillfälle till att göra.

Men de har jag nu, just nu har vi lunch sen så kör vi på igen! 

Idag blir det mest en plugg dag tror jag, sen kanske det blir att dra ut en sväng och träffa Sofia vi fårse. 

Har sjukt mycket prov som måste göras nu innan veckans slut.

Så det blir en riktigt stressad vecka, check på det! 

Men nu ska jag käka vidare så hörs vi lite senare! 

Av Emelie Andersson - 5 december 2012 10:51

Hej hopp!
Här hälsar emelie & brida er en underbar dag i snön pussss!

Av Emelie Andersson - 5 december 2012 09:08

Godmorgon mina fina! 

Idag är det inte någon riktig skoldag utan en musikdag, för att vi ska komma ikapp våra betyg.

Så nu gäller det att visa vad man går för! 

hahahah..

Men hoppas ni sovit gott? 

Det har jag inte gjort faktiskt, har haft jätte ont i magen, men det har redan börjat gå över så det blir säkert bra snart.Så kommer inte kunna uppdatera något i skolan idag, men vid 2 är jag hemma igen så göött! 

Men då hörs vi sen! 

PUUUSS!

 


Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards