♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Emelie Andersson - 12 november 2012 22:08

     

   

   

Av Emelie Andersson - 12 november 2012 22:04

Tjenare! 

Har haft en sjukt go dag med Annica, vi var hos den tanten Barbro som typ var ett medium riktigt grym! 

Detta inlägg blir grymt kort men jag är så sjukt trött så jag ska gå och lägga mig nu så vi får höras imorgon! 

   

Av Emelie Andersson - 12 november 2012 13:56

hejsan! 

Nu har jag bara legat i soffan och degat hela morgonen. 

Så kände för att åka med Annica en stund och bara chilla..

Så fårse ifall mitt onda går över hoppas på det säger jag bara! 

Men jag måste bara säga att den nya Johan Falk var fan den bästa av dom alla hel grym! 

Men ska strax börja göra mig iordning så vi hörs lite senare! 

   

Av Emelie Andersson - 12 november 2012 08:06

Godmorgon goingar! 

Hoppas ni sovit gott! 

För det har verkligen inte jag gjort har haft klåda hela natten överallt typ,så jag fick stanna hemma idag,

De var ju bra de, nackdelen är bara att jag missar rätt mycket men vad ska jag göra när det finns sån sjukt irreterande klåda.

uscch.

Men nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på Kodnamn Lisa - Johan Falk..

Yeaah! 

 

Så vi hörs senare! 

   

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards