♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Emelie Andersson - 11 november 2012 21:08

hej igen! 

Nu är jag färdig duschad och har precis kollat på solsidan! 

Nu blir det lite kvälls häng med mamma och sedan sängen, är redan sjukt trött.

Ny skol dag imorgon wiho.. eller inte..

Som sagt måste man så måste an tyvärr.

Ni får ha en forsatt go kväll så hörs vi imorgon glöm inte att kik:a mig och följa mig på instgram vetja! 

Hörs! 

     

   




Av Emelie Andersson - 11 november 2012 18:29

hejhej!

Nu kom jag precis hem från Mormor och Morfar vi har typ firat farsdag eller vad man säger haha..

Men iallafall, har haft en sjukt go helg med bara min familj och även igår med bara det var sjukt mysigt! 

Men nu är den en ny vecka man ska ta sig igenom med massor av nya problemet så nu får vi se vart detta slutar haha..

Men vi får höras av lite senare för nu ska jag hoppa i badet och bara koppla av så vi hörs strax igen! 

   

Av Emelie Andersson - 11 november 2012 11:20

hej! 

Vaknade typ runt halv 8 av att mamma väckte mig sedan somnade jag om till klockan 10 så kollade vi klart på den serien vi började kolla på igår med Mikael Persbrandt han är för snygg..skojar inte..

Den heter Medicinmannen hur grym som helst.. 

Men den kollade vi klart på imorse iallafall, sen fick jag besked om man ville följa med sina småkusiner till Universeum vad gör man inte för dom små haha...

Så om en halvtimme beger vi oss till Universeum.

Vi hörs lite senare! 

 

    


Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards