♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Emelie Andersson - 8 mars 2012 16:11

Blev ganska segt inlägg , just nu har jag kommit hem till bästa Annica ( pappas tjej ) nu ska vi sätta igång att göra pannkakor, mmm vad gott ! :)

Är så hungig efter en sånhär dag som idag på dagiset där jag praktiserar var vi ute , vi gjorde allt möjligt ute just av allt jätte kul -_- HAHAHAH ! 

nej inte direkt  ♥ Men nu ska jag äta pannkakor med min underbara pappa & syskon och Annica ! bloggar sedan pusshej!  ♥ 


bilder med bästa syster : 

 




puss älskade syster ! :) 
 



Av Emelie Andersson - 7 mars 2012 14:50

Äntligen hemma ! Sitter här och kollar preci är helt slut efter en det dag på praktiken, men dom är så sjukt Goa! Men sen ska jag iväg och träffa underbara jossä! Bloggar lite senare :)) pussheej! ❤❤

Av Emelie Andersson - 6 mars 2012 12:51

Nu har man rast efter en hård arbetsdag men underbar! Jag skulle stanna längre men det är bara två veckor , men de kanske kommer att jag tröttnar :/Men men efter praoen ska jag gå till min underbara farmor & farfar! :)Sen efter det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men de kommer la :) Hej då så länge , love! ❤❤

Av Emelie Andersson - 5 mars 2012 15:34

Hejjhejj hann inte göra ett inlägg imorse för skulle iväg tidigt på min praktik så nu sitter jag här avklarad dag och slappar i soffan, och den var riktigt bra praoar på jungfruplatsens förskola :)Dom är bars för Goa dom små. Men om vi titta lite fram så har jag inget planerat idag men blir kanske att träffa josse:) Pussheej hörs sedan! ❤❤

Av Emelie Andersson - 4 mars 2012 15:01

hejhej , underbar kväll igår tillsammans med Marlene och Anna , Josefine ! :)

Bilderna från igår : 

                         



pussshheej! :)  

Av Emelie Andersson - 3 mars 2012 13:27

Hejhej . sovit gott ? :)

Det har jag står fram i mot idag , bara braka loss lite !

Nu ska man snart åka iväg hem till marlene och josefine hänger med vi ska göra tacos och chilla och sedan kolla på melodifestivalen ! :)

Ska nog bli soft ! :)

Smsar och laddar upp bilder från kvällen sedan pusshej! :)



Går dagens bild :   

Av Emelie Andersson - 2 mars 2012 07:55

Godmorgon alla sötaste ! Sovit gott ? :)

Det har verkligen jag gjort idag är det min mamams födelsedag älskar dig mest över allt och annat ! <3

Bloggar lite senare ska dra mig till skolan nu  :)) 


pussshhej!! 

Av Emelie Andersson - 1 mars 2012 08:21

hej på er ! sovit gott ? det har jag gjort alldeles för gott så jag har flyttat fram klockan efter varje kvar så nu är de lite tajt med tid menmen , vet inte riktigt hur min dag ser ut men förmodligen blir det att träfa min underbara kusse Emme och hennes kompis & josse :))

Träffade dom igår också :))

Annars vet jag inte vad jag ska göra vi får väl se pusshej hörs senare ! <3

¨




Jag och min lilla älskling emma puss på dej :* <3   

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards