♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Emelie Andersson - 10 mars 2012 13:07

Godmorgon alla sötnosar ! ♥ 

sovit gott eller ? Det har jag gjort iallafall har fan stod fram emot denna dagen as mycket bara för de är ju slut finalen i melodifestivalen! :))

Så gött , Danny Saucedo / Molly Sandén / Ulrik Munther ska bara vinna hela eurovison ! 

Det är en liten tjej som skrev och ville att jag skulle skriva om två av mina favortiartiser och det är självklart 

MOLLY SANDÉN :   http://www.youtube.com/watch?v=V0taYFxSILs






  

shit vilken pang brud, tänk att få se ut som henne skulle ju vara en dröm.. 
hon är liksom allt denna brud. 

1. hon är sjukt fin 
2. världens finaste leénde
3.underbar röst
4.underbar fin klädstil.. 
ja såhär skulle jag kunna sitta länge till om allt som molly har ;) 


verkligen avis på denna tjej, och att hon har varit tsm med ERIC SAADE hur coolt är inte det?! 
jo det är sjukt coolt han är liksom också super snygg.. 



      

DANNY SAUCEDO : http://www.youtube.com/watch?v=CxWRg2t1OfA





   



Han är bara hur snygg som helst tänkt att vara andra könet precis som honom fyfan ingen tveka alls ... 

1. Underbart leende 

2.Snygg som fan ! ^^ 

3. Ur het kropp ;)

4. finns ingen bätre röst än hans :)

ja denna kille hoppar jag går långt, och att han också får en toppen framtid som sångerska. annars borde han verkligen bli modell eller nått han med ! ;)



hörs sedan pusshejj ! :)

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards