♥ eemeliellinneaandersson ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Emelie Andersson - 1 april 2012 21:19

Jag älskar dig något enormt jag vet att jag gjort fel , vet att du har sagt att vi ska testa! Men det känns som du inte vill, det finns säkert massa fel du hittar därför gillar du inte mig längre , Du kommer alltid vara min syster jag älskar dig mer än många andra du är den som skapat mig bilder av Mitt liv utan dig vet inte fan vad jag skulle gjort! Du har alltid vart så perfekt i mina ögon det är du fortfarande , Ditt leende dina varma kramar, jag saknar det vi hade förstår att jag ställt till det jävligt mycket , men jag vill bara få en chans att visa att jag ångrar allt , jag menar allt. Jag kallade dig det ena med det andra men det är inget jag menar! Du är allt i min värd! Jag kan inte förklara dig med ord det är så mycket ,Du är för bra för att vara sann! Du gör så hela mitt liv står på topp Daniella! Jag har aldrig i hela mitt liv träffat en sån underbar vän som du och jag Älskar dig mer än någon annan bara våra bråk som ställt till det för oss.. Du är värld guld! Bara jag har dig vid min sida känns allt mycket bättre, våra minnen Är sjukt otroliga om man bort ser från alla disskutioner och nackdelar! Skulle aldrig ta någon annan före dig bästa! Jag saknar dig varje minut på dygnet! Du har förändrat hela mitt liv,du och jag måste finnas tillsammans vid slutets ände. Jag är ingenting utan dig! Du gör mig glad hela tiden , finns igen stund med dig som är dålig! Du & jag har förändrats med tiden men vi hör ihop! Jag önskade att inget av detta skulle hänt & allt skulle vart bra! Och vi båda visste att bråken skulle komma och vi skulle kunna göra något åt de! Jag älskar dig mest gumman min! Du har tagit sån stor plats i min liv , så du kan ni bättre än vad jag själv kan! Will never stop loving you, you must never quit hold me darling! Du är såååå perfekt! Bästa systern man någonsin kunnat få! Ingen kommer kunna ta din plats och bli så speciell som du!

Presentation


Hej på er sötnosar! Kul att ni har kikat in på min blogg och hoppas att ni stannar! Jag är född 1997 och kommer från lilla hålan åby i Götebrg.Min blogg handlar om allt i från vardag till en massa knasiga grejer. Hope u like it, puss

Fråga mig

51 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag skriver mer om i min blogg? kryssa på nu!
 Mode
 Träning
 Outfits
 Covers
 Videoinlägg
 Något annat kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards